Thursday, November 19, 2009

Glee

FoxのGleeが すきです!!!



















これは Kurtさんです。かわいですね? きょう、私は Kurtさんの おんがくを ききました。とても いいですよ!

ここに Rachel と Kurtです。They are singing a duet together. I especially like Kurt's solo version. (Rachel and Kurt are the characters in the show. Not the actors themselves.)

みて ください。


よかったですね?

水曜日に くじに Gleeが あります。でも、きょう 私は みませんでした。かなしかったですね?

しゃしんは この サイトから:

0 comments:

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr