Sunday, November 29, 2009

くろいの金曜日 (Black Friday) Reaping

金曜日のばんに Laszloは 私のうちに いきました。LaszloNathanielmy siblingsと私は Wiiガムを しました。

とても たのしかったです。It was also very funny to see each other play the mini games that included dancing and racing on the wii board. Afterwards, we played cards. Euchre is a favorite of ours so we played for quite a while. Laszloは じゅうにじごろ うちに かえりました。





















今日のあさ、そうじを して、ひるごはんを たべました。じゅうにじじゅうごふんごろ ともだちのうちに carpoolを しに いきました。ごじはんごろ へやに かえりました。へやで そうじを して、Southの学しょくで ぼんごはんを たべました。Dining hall food is always pretty good when you come back from break, but I know that I will soon miss my mom's excellent home cooking very soon. Luckily, Christmas break is coming up soon!! But first, we've got to get through finals....

1 comments:

Kaylen Ha said...

ファンさんもかんこくのドラマをすきですか?うれしいです!
いま、미남이시네요をみていますか?Main actorは 장근석 (Jang, Geun Seok)さん ですよね。 がっこいい(cool)ですから、わたしもすきです :D  かんこくのドラマの中にはおもしろいのがいろいろありますが、私は The 1st shop of Coffee Prince とかが すきですよね。

休みはよかったですか?ビデオゲーム、たのしいみたいですね (it looks fun)。

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr