Tuesday, May 8, 2012

カエル王子の話




ある日 、王女はボールで遊びにいけに行きました。そして、遊ぶ時にいけの中にボールを落としましたから、王女は泣きました。それで、カエルを来て、「ボールを見つけたら、王女と住みます」と言いました。王女は「はい」と言いましたが、ボールをもらう時に、王女のしろに帰りました。その時の晩、カエルはしろに来て、王にあの日のことを言いました。王は王女に「やくそくですから、住まなければなりません」と言いました。とうとう、王女はカエルが好きじゃありませんから、泣きました。それで、王はおこるになりましたから、王女はカエルと部屋に行きました。三日間に王女はカエルと食べて、遊べて、ねて、四日の朝、カエルは王子になりました。おかげで、王女はびっくりしましたが、王子と結婚しました。 おしまい。

7 comments:

Hana said...

かわいい話ですよね。私、かえるはあまり好きじゃないんだけど..

Anonymous said...

先生、ひどーい!蛙が小さくて、カワイイじゃん!毎晩無数の声が鳴いてる、何度も、何度も、何度。。。も。。。やはりうるさいな、蛙ってww

Anonymous said...

Thanks for one's marvelous posting! I really enjoyed reading it, you can be a great author. I will ensure that I bookmark your blog and may come back later in life. I want to encourage you to ultimately continue your great job, have a nice afternoon!

my web-site :: モンスターケーブル

Anonymous said...

Howdy, There's no doubt that your website could possibly be having web browser compatibility issues. When I take a look at your website in Safari, it looks fine however, if opening in Internet Explorer, it's got some overlapping issues.
I just wanted to give you a quick heads up!

Apart from that, fantastic blog!

Also visit my website; レイバンサングラス

Anonymous said...

Everything is very open with a clear explanation of the
issues. It was definitely informative. Your website is very helpful.
Many thanks for sharing!

my homepage シャネルバッグ

Anonymous said...

Good day! I could have sworn I've been to this blog before but after reading through some of the post I realized it's new
to me. Anyhow, I'm definitely delighted I found it and I'll be book-marking
and checking back frequently!

my page monster ヘッドホン

Anonymous said...

Magnificent web site. Plenty of useful info here.
I'm sending it to some buddies ans also sharing in delicious. And certainly, thanks on your sweat!

Look at my blog ... オークリーサングラス

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr