Friday, January 15, 2010

ふゆ休み



ゆ休みに アルバイトを して、とても いそがしかったです。 そして、私は タイワンに いきました。たくさん おいしいたべものが あります。タイワンのたべものが 好きです。だから、毎日 たくさん たべものを たべて、ねました。

これ しゃしんの中に さしみとMango Mousseと Soupが あります。

でも、私のすきな たべものは アイスクリームです。Meijiのアイスクリームは とても おいしいです。Mangoのアイスクリーム とBlack Sesameのアイスクリームが 好きです。

I really miss all the food right now. I literally would stuff myself everyday. I feel like in Taiwan, life is all about food. That's all people do is think about food there. It's a wonderful place. =] (It's sorta really depressing to be back at ノートルダム again, haha...) I can't wait to be be abroad again and eat amazingly, おいしい たべもの!私は りょこうが 大好きです!

2 comments:

Hana said...

たべものはとてもおいしそうです! たいわんはどうですか? 私もいきたい(want to)です。

みちえ said...

あなたのブログはかわいです。しゃしんがたくさんありますから、ブログがすきです。Black Sesameのアイスクリームはとてもおいしいですね。いま、アイスクリームがほしいです。Mitsuwa (A large Japanese Supermarket in the US) は Black Sesame Soft Cream を うります。

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr